יוגה נשים | גברים

החלטתם לתרגל יוגה.

בבואכם לתרגל יוגה, לבטח יש לכם סיבה, רצון, מטרה שלשמה הגעתם.
בין אם לשפר את הגמישות, לטפל ביציבה, להקל על כאבי הגב או להוריד רמת מתח ולמצוא שקט..
כל אלו ועוד יכולים להביא אתכם לתרגול. רבים שואלים אותי, איזו יוגה זו, איך היא נקראת?
אחת מהפרשנויות למילה יוגה היא איחוד, חיבור – חיבור בין גוף, נשימה ותודעה. אם היוגה שאתם מתרגלים גורמת לכם להרגיש תחושה נעימה של חיבור ושל השקטה, אז חוויתם יוגה. הדרך, בין אם היא יוגה כזו או אחרת לא משנה..
ויניאסה יוגה לפי דסיקשר ויוגה נשית אלו זרמי היוגה בהם הוכשרתי ואותם עם השפעות נוספות אני מלמדת. יוגה ששמה דגש על תיאום בין תנועה לבין נשימה, יוגה בה התרגול מותאם לאדם המתרגל מבלי שהמתרגל יתאים עצמו לתרגול.
יותר מ-20 שנות עבודה עם נשים, בשלבים שונים בחיים, ניכרים גם בתרגולי היוגה שלי.
אני שמה דגש חשוב בתרגול על עבודה עם רצפת האגן, ההשפעה על הייצוב שהיא מעניקה לנו בתנוחות היוגה, תוך כדי שמירה על הגוף שלנו וייצוב פיזי ומנטלי..
אך בסופו של דבר אני מביאה את עצמי לתרגול, השפעות מתחומים שונים, ממורים שונים..
ולכן כל אחד ואחת מכם מוזמנים לשיעור יוגה היכרות! 
ואם יהיה לכם טוב ונעים המשיכו לתרגל איתנו..

לפני כשנה וחצי הצטרפתי לחוג היוגה בהנחייתה של לינוי המהממת וחיי השתנו. נשמע קצת מופרז, כמו פרסומת בטלויזיה, אך אל דאגה, אסביר ואפרט, למרות שאין תחליף להתנסות. גם אני לא הבנתי עד שחוויתי. תירגול היוגה הפך לחלק בלתי נפרד מחיי מאחר שעם הזמן הוא השפיע עליהם והשתלב בכל אספקט של חיי. אתחיל בנשימות העמוקות שאנו מתרגלים בשיעור. אני מוצאת עצמי במשך היום מתרגלת נשימות בשעת לחץ או כשאני תקועה בפקק, תירגול שמשפר את מצב רוחי. תשומת לב לתנועות שלי וליציבה שמתורגלת בשיעור הביאה אותי לשים לב לתנועות שלי ולשפר את אילו שאינן מטיבות עימי. לאחר ישיבה ארוכה בעבודה אני מוצאת עצמי מתכופפת ומתרגלת "אוטנאסאנה", כפיפה קדימה כדי למתוח את שרירי הרגליים ולתת לגב מנוחה. אני יכולה להמשיך ולתת דוגמאות רבות, אך לא אכביר במילים. לינוי העדינה והעוצמתית מעבירה את השיעור בנועם, במרץ ובהנאה צרופה, מלמדת אותנו שיעורים לחיים על הקשבה לגוף ולתודעה. אחרי כל שיעור אני מרגישה שפינקתי את גופי בכך שמצאתי זמן להגמיש אותו ולהפעילו על כל חלקיו. ממליצה בחום!
גינה
מתרגלת יוגה ממליצה בחום !
מוזמנים בשמחה לשיעור היכרות !
לינוי 050-3434100
מאמרים קשורים:

למה כדאי לי יוגה?

כמה פעמים הרגשתם שאתם זקוקים לקצת שקט, שיש לכם יותר מדי עומס, שאתם צריכים זמן לעצמכם? כאמא לשתי בנות אני

יוגי – מה?

כתבה בעיתון המקומי "מה קורא בכפר" אם גם אתם,מדפדפים ברפרוף בעיתון,כי אין לכם זמן,יש לכם אינספור דברים שצריך לעשות,ואין לכם

הקשר בין יוגה לפרידה ולשינוי.

שבוע שעבר סיפרתי לכם על גור החתולים שאספנו וטיפלנו בו. השבוע הוא לא החזיק עוד מעמד ולא הצליח לשרוד.  

הקשר בין יוגה, נתינה וקבלה, וגור חתולים קטן.

השבוע בשיעורי היוגה דיברנו על הקשר בין הנשימה, השאיפה והנשיפה, והקבלה והנתינה. עם כל שאיפה שאנו שואפים אנו מקבלים ואוספים